poskytovatelé
Už to fakt tak dál nejde. Již 10let využívám služby osobní asistence a je to právě rok co ředitel zavádí taková opatření nad kterými zůstává rozum stát.. Klienti i asistentky jsou tak unavení z nově nastaveného systému ředitele. Ke klientům dochází i 15asist měsíčně. Stále se zaučují nové které ve zkušební době raději odejdou protože je nastavený systém špatný .Klienti jsou z toho unavení .Rozpisy služeb de-fakto přestaly existovat. Nesmíme se s asist. scházet mimo pracovní dobu-třeba jít spolu do divadla .Po 9 letech mi zakázal koupání v závěsu od stropního zvedáku který denně využíváme .Mnohočetným střídáním je třeba více klíčů od bytů (klíče levné nejsou když si necháte udělat více svazků po 3ks).Ředitel reagoval na to: tak ať klientka hodí asistentce klíče z okna .Tož to mě vytáčí-klientka s roztroušenou sklerózou sama neví jestli ráno vstane z postele ...Maminka(82let) autistické dcery (52)je na pokraji zhroucení -nové a nové asistentky a dcera je v depresi .Opakovaně sdělili asist i matka řediteli že to nemá často střídat -a nic
Vážená paní Šimková,
ale já Vám takto neumím poradit, jak postupovat. Pokud chcete pomoci, napište mi na email v.krasa@nrzp.cz podrobnosti a hlavně údaje o poskytovateli osobní asistence.
S pozdravem Václav Krása.