Problém se získáním potvrzení - oxygenátor II - reakce na odpověď

Vážený pane Krása, děkuji Vám za odpověď na můj dotaz - Problém se získáním potvrzení - oxygenátor. Samozřejmě jsem instrukce uvedené Informace č. 103-2022 měla prostudované a přesto jsem ani ve středu 14. 12 (osobní návštěva na pobočce zmocněncem, 4 telefonáty ani 15. 12. v dopoledních hodinách nedobrala toho (přímo pracovnice, která to má mít na starost), abych zajistila, že mně nebo osobě mnou pověřené na základě plné moci bude vystaveno dané potvrzení. Až poté jsem si dnes dovolila oslovit Vás s prosbou o pomoc. Nejsem člověk, který by si nejprve nezjistil veškeré náležitosti jak má postupovat. Takže postup z informací č. 103-2022 byl v mém případě dodržen, ale bezúspěšně. Nevím tedy jestli to funguje v jiných pobočkách, ale v našem kraji mi prostě potvrzení nechtějí vydat se zdůvodnění, které jsem již uvedla, i když postupuji podle instrukcí uvedeních v Informacích NRZP č. 103/2022. Jak dál tedy nevím. Hezký den pane Krása. Petra Zelinková
 
Petra Zelinková